Som

MONIKA ERÉNYI

a pomôžem vám na ceste za vysnívanou postavou, kondíciou a zdravím jednoduchou úpravou jedálnička aj s kvalitnými doplnkami.

Na vlastnej koži som si pred rokmi vyskúšala túto zmenu a zlepšila som si tak nie len postavu, ale aj zdravie. Momentálne som mamina skvelého chlapčeka a napriek tomu, že som mala celkom pohodové a aktívne tehotenstvo, pribrala som 16 kíl. Všetky v pôrodnici bohužiaľ neostali a tak mám za sebou aj úspešné chudnutie po pôrode - bezpečne a zdravo aj popri kojení.

Riadim sa heslom v jednoduchosti je krása, preto sú súčasťou môjho jedálnička jednoduché rýchle recepty, nutričné koktejly, proteínové tyčinky a kvalitné doplnky, ktoré mi pomáhajú si udržiavať postavu aj pri časovej vyťaženosti bez nutnosti úplne vynechať sladké 🙂 .

Viem, že dnes je oblasť chudnutia veľmi žiadaná a celosvetovo je nadváha a obezita čoraz väčší problém. Aj preto toho dnes na internete nájdete o chudnutí kopec. Kto sa ale rozhodne chudnúť na vlastnú päsť a začne hľadať rady na internete, dostane sa do množstva mätúcich a odporujúcich si vyjadrení a sám sa z toho môže zblázniť.

Čím začať? Skúšať rôzne diéty, metódy a zázračné nápoje či už z obchodu alebo s citrónovou vodou nalačno? Jesť viac jedál, ktoré sú na internete uvedené ako zaručene "bez výčitiek" ? Človek však často onedlho zistí, že to tak úplne nefunguje, prípadne je to tak komplikované, že to vzdá.

Som presvedčená o tom, že zdravé a efektívne chudnutie funguje vtedy, ak ho beriete ako jednoduchú a udržateľnú úpravu životného štýlu. Znamená to upraviť si stravu vyvážene, jednoducho s menším počtom kalórií ale dostatkom kvalitnej výživy (vitamínov a minerálov), aby ste to zvládali jednak dlhodobo, bez väčšieho stresu a hlavne aby ste sa zároveň lepšie cítili a mali viac energie.

Cvičenie je super, no prvoradý základ je úprava stravy, pretože tá tvorí až nejakých 80% výsledku. Máme s manželom aj klientov, ktorí necvičili vôbec a schudli, aj keď pohyb a cvičenie samozrejme odporúčame. A poznám naopak ľudí, ktorí napriek tomu, že začali cvičiť, skoro vôbec nechudli (problém je hlavne v tom, že sa správne neupravila aj strava).

 

Ako to bolo u mňa pred tým, ako som si upravila stravovanie?

Ja 3 roky po pôrode

Ako dieťa som bola síce štíhla, no už vtedy začali moje zdravotné problémy v podobe dosť častých chorôb ku ktorým sa pridali aj alergie a napriek tomu, že som bola chudá, mi zistili zvýšený cholesterol. Na strednej škole som postupne nabrala nejakých 8kg naviac, popri tom sa objavila aj celulitída a zhoršila sa mi pleť (dnes klasika u mladých báb, že?).

Neobišli ma ani bežné problémy, ktoré možno poznáte aj vy – častejšie bolesti hlavy a pravidelne raz mesačne bolesti brucha (to poznajú len dámy ;)). Nesmiem však zabudnúť na nízky tlak, pretože to mi spôsobovalo točenie hlavy pri prudšom vstávaní a dokonca som dva krát aj mimo domu odpadla. Ak to poznáte, viete o čom hovorím, ak nie tak vám poviem, že tieto stavy nie sú teda žiadna sranda.

Popri vysokej škole som sa však dostala k informáciám, ktoré zmenili môj pohľad na to, čo je bežné a došlo mi, že každý si je sám zodpovedný za svoje zdravie a je na ňom, čo preňho spraví a ako sa bude stravovať.

Začala som sa učiť od odborníkov, ktorí sa zaoberali zdravou výživou a ktorí ľuďom zlepšovali zdravie a váhu úpravou životného štýlu, pitného režimu a stravy aj za pomoci kvalitných doplnkov. Neskôr som za informáciami začala cestovať aj do zahraničia, kde som vedomosti čerpala napríklad aj od Dr. Louisa Ignarra, ktorý je nositeľom nobelovej ceny za medicínu.

 

Vlastná skúsenosť je najlepšia skúsenosť - a tak som si vyriešila svoje problémy.

Len jednoduchá úprava režimu a doplnky, ktoré som začala užívať mi pomohli nie len schudnúť, cítiť sa lepšie a vyriešiť si zdravotné problémy, ale aj oveľa ľahšie doštudovať vysokú školu bez litrov klasických energetických nápojov, ktoré som pila dovtedy.

Momentálne fungujem bez liekov na alergie, žiadne pravidelné bolesti brucha – bez liekov a antikoncepcie a žiadne pravidelné návštevy obvodného lekára z dôvodu chorôb. Žiadne odpadávanie a točenie hlavy z dôvodu nízkeho tlaku. Tých 8 kg nabratých na strednej som schudla v priebehu mesiaca a pol, bez hladovania, rátania kalórií a vtedy ešte aj bez cvičenia. 

 

Otehotnela som a vyskúšala som si na vlastnej koži, čo sa s telom a postavou deje.

Počas tehotenstva pribrala 16kg a na postave to bolo celkom vidno aj po pôrode. Vtedy sa mi to nezdalo až tak zlé,ale keď som si neskôr pozerala fotky pred a po, bolo to dosť vidno...

Keď som si asi po mesiaci robila analýzu tela, zistila som, že mi ostalo naviac 7kg tuku oproti stavu pred otehotnením (100% nárast, čiže raz toľko tuku ako predtým) a kleslo mi množstvo a kvalita svalov (čo má vplyv na metabolizmus). Našťastie som vedela, čo s tým robiť a tak som už za 3 mesiace zhodila 4kg tuku a 22cm po obvodoch.

Žiadne experimentálne diéty, ale pravidelná strava s dostatkom výživy. Kojila som, takže som by som si niečo ako "zaručené diéty" ani nemohla dovoliť. Jedla som 6x denne, cvičiť som nemohla (pol roka kvôli cisárskemu). Času nazvyš samozrejme popri malom a práci na komplikovanejšie stravovanie nebolo a tak som bola vďačná za svoje vedomosti, začala som náš jednoduchý ale efektívny režim chudnutia a výsledky sa dostavili.

 

Prečo vznikol tento blog, e-book, či online program 21 dní pre krajšie telo?

Viem, že nie každý má pri svojej vyťaženosti toľko času, aby niekam pravidelne chodil na konzultácie, výrazne menil svoje návyky, rátal si kalórie, či neustále cvičil. A na tom pohorí  väčšina ľudí - nestíham, nemám čas, nezvládam to, nemám podporu...

A ďalšia vec je, že som chcela byť s drobcom doma čo najviac ale zároveň som nechcela prestať pracovať a pomáhať ľuďom. A tak vznikla táto stránka a všetko okolo toho, kde ukazujem z vlastnej skúsenosti úplne najjednoduchšiu cestu, ktorú mám sama vyskúšanú a ktorú ak budete len trochu chcieť, zvládnete aj popri práci, podnikaní, domácnosti a deťoch alebo náročnejších koníčkoch

NIE JE TO LEN O CHUDNUTÍ, JE TO CELKOVO O ZDRAVŠOM A LEPŠOM ŽIVOTNOM ŠTÝLE A O PODPORE.

Už názov mojej stránky - SPOLUTODAME.SK sa zrodil s tým, aby vám napovedal, že v tom nebudete sami. Nájdete tu overené rady a informácie v podobe článkov a návodov. Rada vám odpoviem aj na vaše konkrétne otázky, aby ste sa čo najefektívnejšie dopracovali k výsledkom, aké potrebujete.

Základné informácie ako taký mini návod som spísala do E-BOOKU ZDARMA - 5 ZÁKLADNÝCH PRAVIDIEL JEDNODUCHÉHO CHUDNUTIA, KTORÉ SI PRE ICH EFEKTIVITU ZAMILUJETE. A keďže ste sa dočítali až tu, myslím si, že vás to zaujíma a preto vám určite odporúčam pre začiatok stiahnuť a prečítať - NÁJDETE HO TU>> .

 

 

Vytvorila som tiež podporný online program 21 DNÍ PRE KRAJŠIE TELO, ktorý vám pomôže maximálne uľahčiť vaše chudnutie, pretože v ňom dostanete presný návod na 21 dní pre zmenu tela a stravovania. Perfektný štart, pri ktorom presne viete, čo robiť, aby ste mali výsledky.

  • AŽ 69 TIPOV NA VHODNÉ RECEPTY na obedy či olovranty
  • super jednoduché a výživné raňajky a večere vo forme nutričného kokejlu, ktorý ja osobne pijem už od roku 2008 a nedám naň dopustiť :).
  • bonusový PLÁNOVAČ na 21 dní s motiváciou, podpornými úlohami
  • moja osobná podpora počas celej doby programu (pri pokračovaní spolupráce samozrejme aj dlhšie)

VIAC O PROGRAME S MOŽNOSŤOU PRIHLÁSENIA SA NÁJDETE TU>>

S manželom vedieme tiež skupinu na facebooku ŠKOLA ZDRAVIA A CHUDNUTIA. Veríme, že v skupine, s podporou a vedením ide všetko ľahšie. Vieme si navzájom radiť a hlavne sa inšpirovať a motivovať.  Nájdeš v nej zaujímavé videá,inšpirácie v podobe receptov, inšpirácie v podobe cvičení,užitočné tipy zo života,inšpirácie v podobe výsledkov ľudí, ktorí už s nami úspešne vykročili na svoju cestu za lepšou postavou a zdravím. Ak sa chceš pridať, tak neváhaj a PRIDAJ SA TU >> .

Predstavte si ten pohľad do zrkadla po úprave váhy, ten pocit, keď popri tom máte viac energie na všetko, čo potrebujete zvládať a ešte sa vám aj zlepší zdravotný stav.